Zolang Buitenreclame booming blijft, blijft LED impact Nederland kleuren met LED. Momenteel doen wij dat voor Delta op verschillende locaties in Zeeland. We nemen je graag mee naar Goeree-Overflakkee voor een sneak peek!
Delta: hoe Zeeuws wil je het hebben?
Voordat LEDimpact uitzendt in LED, zoomen wij eerst graag even in op het merk waarvoor wij uitzenden: Delta.
Delta begon in 1991 met het leveren van gas, water en licht. De tijd heeft daar in de loop der jaren tv, telefonie en internet aan toegevoegd. Delta wil verbinden. Mensen met bedrijven en het nu met de toekomst. Het hoofdkantoor van Delta staat in Middelburg en de kwaliteitscheck gebeurt in Vlissingen.
Kan het nog Zeeuwser?
Let’s talk about LED
Wij mochten dus aan de slag voor dit mooie merk dat verbindt, en dat komt goed uit want LED impact doet dat ook: verbinden. Met deze unieke vorm van buitenreclame verbinden wij merken met de consument op een locatie die hout snijdt.
Outdoor reclame verrast de consument in de openbare ruimte. Voordeel: reclame staat hier meer op zichzelf. Het is niet die break tijdens je film of die banner pop-up op de website die je bezoekt. Door het autonome karakter van buitenreclame, is de boodschap krachtiger en de consument sneller getriggerd.
Of zoals mede-eigenaar Eelco Bos zegt:
“Je kunt niet om buitenreclame reclame heen. Reclame online kun je weg klikken maar een LED scherm niet. De cijfers liegen er ook niet om. Uit onderzoek is gebleken dat 96% de content op het LED scherm ziet. Natuurlijk moet je als merk zorgen voor een pakkende boodschap die niet te lang is, zeker omdat veel passanten onderweg zijn en je dus maar een kort moment hebt om door te dringen. Als je dit goed doet en volop gebruik maakt van dit korte moment, creëer je een interessante vorm van merkbeleving bij de consument waarin tijd en ruimte elkaar versterken.”
LEDimpact telt daar nog iets bij op: een A-locatie die met zorg wordt geselecteerd. Een locatie die de consument opzoekt op het moment dat de boodschap meerwaarde heeft. Een aanbieding bij een tankstation vlak voor de afslag van dat tankstation, een actie van een supermarkt in de aanloop naar de winkel of een LED scherm als wegwijzer naar de locatie waar de bezoeker verwacht wordt. De locatie is zo niet alleen een plek waar de content wordt afgespeeld, het is een bewust gekozen spot waar de content het hoogste en meest kwalitatieve bereik heeft. LED is more!
Verbinden voor Delta
Delta was op zoek naar een manier om de consument te triggeren voor glasvezel. De content moest opvallen, de boodschap moest triggeren en de doelgroep moest opgezocht worden in het verzorgingsgebied. Locatie was dus ook hier geen bijzaak, maar hoofdzaak. LEDimpact kreeg de opdracht een mooie samenwerking was geboren.
Goeree-Overflakkee stond op het programma: hier is Delta momenteel bezig met de aanleg van glasvezel. Een LED scherm in dit gebied met de boodschap dat Delta (as we spea….uhm reach) bezig is met de aanleg in dit gebied, is natuurlijk de manier om awareness te creëren bij de Zeeuwse consument. Je brengt het moment en de locatie bij elkaar en laat ze elkaar versterken. Het gaat om nu én hier.
Uniforme content versterkt
Onze LED schermen droegen bij aan het uniforme karakter van deze campagne. Voor de website, social media wordt dezelfde boodschap gebruikt als op de LED schermen. Zo versterken de media elkaar en zal de boodschap sneller top of mind worden bij de consument.
En door!
We mochten het spits afbijten met twee LED schermen langs N-routes op dit prachtige stukje Nederland en mochten de LED campagne verlengen met twee nieuwe locaties.
Delta heeft de smaak van pixels te pakken!