LED scherm begrippen

Iedereen weet wel wat een LED scherm is, maar er zijn veel begrippen en technische termen die voor onduidelijkheid zorgen. Wij sommen de belangrijkste begrippen voor je op en leggen alles tot in detail uit. Zo kom je nooit voor een verrassing te staan wanneer je een LED scherm huurt.

Above the line reclame
Below the line reclame
Bereik
Buitenreclame
Digital Out of Home reclame
Flexibele Software
Kijkafstand
LED
Merkbeleving
Mobiel LED scherm
Out Of Home reclame
Pixels van een LED scherm
Vast LED scherm

Merkbeleving

Merkbeleving is de manier waarop jouw merk beleefd wordt. Elk merk wil blijven hangen bij de doelgroep. Daarvoor zetten merken reclame in zoals televisie commercials, advertenties in kranten, Out Of Home reclame en Digital Out Of Home reclame. Ook vindt er...

Flexibele software

Flexibele software is software die op afstand bediend kan worden. De LED schermen van LEDimpact hebben een flexibel software systeem. Als er content wordt aangeleverd door de adverteerder kan deze ten alle tijden worden aangepast op...

Digital Out of Home reclame

Digital Out of Home reclame oftewel DOOH zijn digitale vormen van OOH reclame. Het publiek dat met deze vorm van reclame wordt aangesproken, wordt bereikt met audiovisuele displays waar content op kan worden afgespeeld. De opkomst van DOOH reclame is heel groot....

Out of Home reclame

Out of Home reclame oftewel OOH reclame zijn alle reclame uitingen die zich richten op de consument in de openbare ruimte. Adverteerders bereiken de consument als deze zich buitenshuis of ‘out of home’ begeeft. Vaak worden OOH uitingen ingezet om de naamsbekendheid te...

Buitenreclame

Buitenreclame is een verzamelnaam voor alle reclame-uitingen in de buitenlucht of in openbare ruimtes. Een waterdichte manier om een groot aantal consumenten te bereiken. De consument wordt aangesproken als zij zich buitenshuis bevinden. Vaak richt deze reclame uiting...

Below the line reclame

Met ‘Below the line reclame’ worden marketingactiviteiten bedoeld die zich richten op een specifieke doelgroep met directe communicatie. Vaak wordt below the line uitingen ingezet om snel omzet te genereren.   Vormen van Below the line reclame: nieuwsbrieven;...

Pin It on Pinterest