LED projecten

Acht schermen sterk op Opel Big Event!

LEDimpact houdt van de automotive branche en gelukkig de automotive branche ook van ons! Zo stonden wij tijdens de Big Event van Opel te shinen bij maar liefst acht Opel vestigingen van van Mossel. Een aantal schermen stond bij de vestiging zelf en een aantal op een high traffic locatie in de buurt. Wij blij met een mooie nieuwe opdracht op acht locaties tegelijkertijd en van Mossel maximale awareness in het verzorgingsgebied tijdens de actieweek. Door de hoge attentiewaarde van de LEDimpact schermen is het geen optie weg te klikken of weg te kijken. Dit resulteerde in hele mooie verkoopcijfers tijdens het event.
Wij zijn blij dat we ons steentje hebben kunnen bijdragen aan dit mooie resultaat!

LEDimpact op de Friese Ballonfeesten: the sky isn’t the limit!

Van Hilversum gaan we naar Joure, naar de Friese Ballonfeesten om precies te zijn. Waar dit evenement vorig jaar nog koos voor bannering stond LEDimpact dit jaar paraat om de bezoeker aan te spreken. De switch naar LED schermen zat hem vooral in ruimte en kosten: waar je met abri’s of banners aparte ruimte nodig hebt voor alle sponsoren, kun je met één LED scherm van LEDimpact hetzelfde bereiken. Sterker nog: de boodschap is nog scherper, je bent niet afhankelijk van daglicht voor je zichtbaarheid en je kunt je content aanpassen op het moment. Wat wil je nog meer? In het geval van de Friese Ballonfeesten: bijzondere luchtballonnen en heel veel bezoekers.
Met 35 unieke hete luchtballonnen en maar liefst 40.000 bezoekers, is ook dat helemaal goed gekomen!

LED schermen van LEDimpact onmisbaar voor supermarkt-branche

Dat de LED schermen van LEDimpact goed hun werk doen, is al bekend bij een aantal grote spelers binnen de supermarktbranche. Zo zetten wij veelvuldig schermen in voor PLUS, DekaMarkt en Dirk. De kracht van onze LED schermen voor de FMCG branche: inspelen op het moment van de dag.

Zendtijd in LED tijdens de Dutch Media Week

In de week van 4 t/m 13 oktober stond Mediastad Hilversum op zijn kop tijdens de Dutch Media Week. Workshops over radio maken, de mooiste documentaires, lezingen over journalistiek, ontwikkelingen bij de omroepen: alles wat te maken had met Media kwam voorbij.
LEDimpact was ook van de partij! Met vier schermen op prominente plekken en aanrijroutes in Hilversum spraken we de bezoeker aan. Van aankondiging naar ‘welkom’ en van programmering tot ‘tot ziens’. Ook hier was het weer waardevol om de content aan te passen op het moment van de dag en van de week.

LED schermen bij Paleis Soestdijk

Dat de schermen van LEDimpact zich onderscheiden door het elegante design, werd maar weer duidelijk toen wij de opdracht kregen om met vier schermen op het Concours d’Elegance te staan bij Paleis Soestdijk. Op 24 en 25 augustus streden de top 50 automobielen uit heel Europa om de eervolle titel ‘Best of Show’. Met klassiekers uit heel Europa die geparkeerd stonden voor het paleis, de prachtige tuinen van het paleis als decor en de heerlijkste hapjes en drankjes vormt dit evenement een unieke beleving voor de autoliefhebber.

LED scherm voor Delta in Zeeland

Wij zetten een LED scherm in voor het merk dat verbindt: Delta. Delta was op zoek naar een manier om de consument te triggeren voor glasvezel. De content moest opvallen, de boodschap moest triggeren en de doelgroep moest opgezocht worden in het verzorgingsgebied. Wij plaatsten een LED scherm op geschikte locatie.

Mobiel LED scherm op ADE

Amsterdam Dance Event was een feestje. Voor SLAM FM reden wij rond met een mobiel LED scherm door dansend Amsterdam. De hele stad heeft de campagne van SLAM gezien. Van studenten op de Wibautstraat tot toeristen bij het Iamsterdam punt. De combinatie tussen een rijdend LED scherm, lekkere muziek en een knallend promotieteam dat flyers uitdeelde was een succes. Amsterdam is voorbereid op de SLAM Mix Marathon XXL.

Rabobank led reclame

LEDimpact maakt graag gebruik van de drukte in Nederland tijdens nationale feestdagen. Zo stonden we met Koningsdag op meerdere high traffic locaties in Nederland en boden we ondernemers de optie om de zichtbaarheid op een LED scherm te delen. De kwaliteit blijft hetzelfde, het kostenplaatje wordt nog aantrekkelijker. De Rabobank maakte graag gebruik van deze unieke kans en was zichtbaar op één van de drukste spots in de stad met Koninklijk bezoek: Groningen. Een Koninklijk podium met misschien wel Koninklijke aandacht!

Ziggo Zakelijk

Voor Ziggo Zakelijk faciliteert LEDimpact campagnes door heel Nederland. De LED schermen bereiken de doelgroep herhaaldelijk op strategische punten in het promotiegebied. De LED schermen zijn een belangrijk onderdeel van een grote landelijke business to business campagne en vergroten de awareness voor de producten van Ziggo met succes!

Mercedes

LEDimpact is het perfecte communicatiemiddel voor de automotive branche. Een auto komt op een LED scherm namelijk echt tot leven. Denk aan een rijdende auto in haarscherpe kwaliteit; zichtbaarheid vanuit verschillende hoeken en koplampen die echt oplichten. Mercedes maakte graag gebruik van dit unieke podium voor de lancering van de nieuwste versie het populairste model. Bij meerdere dealers in Nederland reed de schitterende A-Klasse nog net niet van het scherm af!