Categorieën: LEDimpact nieuws

PLUS gelooft óók in hyperlokale kracht van LEDimpact

 

Anno 2022 zijn er tal van mogelijkheden om out of home zichtbaarheid te creëren als merk of bedrijf zijnde. Afhankelijk van de doelstelling kan er gekeken worden welke middelen een bijdrage kunnen leveren om die desbetreffende doelstelling te behalen. Vanuit PLUS de vraag om door heel het land hyperlokaal aandacht te geven aan de fusie van COOP en PLUS. En daar hadden en hebben wij vanuit LEDimpact wel een antwoord op.

Digitale buitenreclame met een tijdelijk karakter

LEDimpact is ontstaan vanuit de volgende vraag: ‘Wij willen graag opvallen in een gebied waar weinig tot geen mogelijkheden zijn tot out of home advertising’. In het verlengde hiervan hebben wij grote, mobiele LED-schermen ontwikkeld welke altijd maar tijdelijk op een bepaalde locatie geplaatst worden. USP nummer 1 van LEDimpact is dat wij echt zitten op het genereren van maximale attentiewaarde. Stel je voor dat er bij jou om de hoek ineens een LED-scherm staat van 5 meter hoog en een 8 vierkante meter LED-scherm erop. Grote kans dat je daar eerste periode veelvoudig naar kijkt, maar hoe langer het scherm staat, des te minder vaak je kijkt.

LED borden voor fusie campagne COOP en PLUS

Maar even terug. COOP wordt PLUS. En dat in heel Nederland. Van Vessem tot Wildervank en van Stolwijk tot Diever. Vanuit LEDimpact plaatsen wij een week voorafgaand aan de opening van de supermarkt een LED-scherm langs één van de toegangsroutes naar de supermarkt. In deze week zetten we voornamelijk in op sentiment, want je kan je voorstellen dat niet iedereen blij is met deze verandering. Elke week boodschappen doen bij de COOP en dan ineens bij de PLUS… Tsja, voor sommigen is het dus even wennen. Maar PLUS neemt die zorgen bij ze weg door vooral wat leuke en laagdrempelige beelden te laten zien.

Na de openingsweek laten we omwonenden kennismaken met de producten en aanbiedingen van PLUS. De meeste mensen doen boodschappen na het werk, dus het is een schot in de roos om op dat moment extra zichtbaarheid te geven aan alles wat PLUS te bieden heeft.

Wij merken dat er steeds meer vraagstukken bij ons komen te liggen om hyperlokaal zichtbaarheid te creëren. En zoals eerder benoemd, hier hebben wij vanuit LEDimpact een fantastisch antwoord op. Wij zien jouw vraagstuk graag snel tegemoet!

Contact opnemen kan zowel telefonisch (035 303 4280) als per mail (info@ledimpact.nl)

Recente berichten

Waarom een MidiLED de uitkomst is voor bij jouw ingang

Je zou kunnen zeggen dat de mensen die jouw winkel, supermarkt, restaurant of tankstation binnenlopen al klant of gast zijn,…

15 maart 2024

Waarom tijdelijke LED-schermen interessant zijn voor jouw merk of bedrijf

Digitale buitenreclame is niet meer weg te denken uit het Nederlandse straatbeeld. Eigenlijk tref je overal wel een bepaalde manier…

17 april 2023

10 schermen voor Radio 10

“De grootste hits aller tijden!”, schalt het door menig auto in Nederland. De herkenbare hits van Radio 10 Brabant maken…

23 juli 2021

samen met ledimpact een succesvolle campagne opzetten?

Het is niet altijd voor iedereen weggelegd om buitenreclame in te zetten, want dat is simpel weg best wel prijzig.…

28 mei 2021

LEDimpact & hartekind

In 2021 zijn we een samenwerking aangegaan met Stichting Hartekind. Stichting Hartekind maakt zich hard voor kinderen met een hartprobleem.…

23 april 2021

Tover jouw terrein om in een bioscoopzaal tijdens het EK

Jouw terrein een bioscoopzaal tijdens het EK, jouw merk de host tijdens het EK en jouw product zichtbaar tijdens de…

31 januari 2020