Categorieën: LEDimpact nieuws

Waarom tijdelijke LED-schermen interessant zijn voor jouw merk of bedrijf

Digitale buitenreclame is niet meer weg te denken uit het Nederlandse straatbeeld. Eigenlijk tref je overal wel een bepaalde manier van DOOH advertising. Of is dit toch niet helemaal het geval?

Wat is digital out-of-home?

Digital out-of-home (DOOH) is de verzamelnaam voor alle digitale advertenties en uitingen die je ziet langs snelwegen, N-wegen, in bushokjes maar bijvoorbeeld ook in stads- en winkelcentra. Met als doelstelling om zoveel mogelijk mensen (soms binnen een bepaalde doelgroep) te bereiken, naamsbekendheid te vergroten, mensen een actie uit te laten voeren en dit uiteindelijk ook meetbaar te kunnen maken.

Het product en dienst: LEDimpact

Wat het grootste verschil is wat LEDimpact doet ten opzichte van andere DOOH middelen in twee woorden? Attentiewaarde & overal.

Attentiewaarde

Wij horen veelal van mensen dat zij denken dat onze schermen in een ‘vaste’ opstelling staan. Dit is juist niet het geval, onze kracht zit hem namelijk in het tijdelijk plaatsen van de LED-schermen. Dit houdt in dat ze in de basis voor maximaal 2 maanden op dezelfde locatie blijven staan en dat ze na die periode worden doorgeplaatst naar nieuwe locaties. Je kan je voorstellen dat als een LED-scherm bij het tankstation bij jou om de hoek wordt geplaatst, het in de eerste periode ontzettend opvalt en je vaak kijkt. Dit neemt logischerwijs langzaam maar zeker af en dit is precies het moment dat we het scherm optakelen en weer verder gaan.

Overal

Omdat de LEDimpact schermen mobiel zijn kunnen wij ze in principe overal plaatsen, mits we een vergunning hebben of op eigen terrein staan. Dus laat zeggen je wil opvallen in Hongere Wolf (gehucht in Groningen) behoort dit zelfs tot de mogelijkheden.

Heb jij een vraagstuk om lokale zichtbaarheid een boost te geven, klop dan vooral even bij ons aan. We denken graag met je mee.

Recente berichten

Waarom een MidiLED de uitkomst is voor bij jouw ingang

Je zou kunnen zeggen dat de mensen die jouw winkel, supermarkt, restaurant of tankstation binnenlopen al klant of gast zijn,…

15 maart 2024

PLUS gelooft óók in hyperlokale kracht van LEDimpact

  Anno 2022 zijn er tal van mogelijkheden om out of home zichtbaarheid te creëren als merk of bedrijf zijnde.…

27 oktober 2022

10 schermen voor Radio 10

“De grootste hits aller tijden!”, schalt het door menig auto in Nederland. De herkenbare hits van Radio 10 Brabant maken…

23 juli 2021

samen met ledimpact een succesvolle campagne opzetten?

Het is niet altijd voor iedereen weggelegd om buitenreclame in te zetten, want dat is simpel weg best wel prijzig.…

28 mei 2021

LEDimpact & hartekind

In 2021 zijn we een samenwerking aangegaan met Stichting Hartekind. Stichting Hartekind maakt zich hard voor kinderen met een hartprobleem.…

23 april 2021

Tover jouw terrein om in een bioscoopzaal tijdens het EK

Jouw terrein een bioscoopzaal tijdens het EK, jouw merk de host tijdens het EK en jouw product zichtbaar tijdens de…

31 januari 2020