samen met ledimpact een succesvolle campagne opzetten?

28-05-2021 | LEDimpact nieuws

Het is niet altijd voor iedereen weggelegd om buitenreclame in te zetten, want dat is simpel weg best wel prijzig. Wij bij LEDimpact vinden het belangrijk dat iedereen hier wel de kans voor krijgt. Wellicht hebben we voor jou de oplossing, waarbij je zelfs nog rendement kunt halen uit je onroerend goed. 

Wij zijn altijd op zoek naar de beste high traffic locaties in Nederland voor onze campagnes voor verscheidene klanten. “high traffic locatie” dat is een begrip wat voor ons elke dag geroepen wordt, maar we kunnen ons voorstellen dat je zelf geen idee hebt wat een high traffic locatie is. Dat leggen we je dan ook graag uit!

Hieronder zijn de USP’s waar een high traffic locatie aan moet voldoen. Is jouw locatie een match met de onderstaande punten? Dan hebben wij wellicht ook een match!

  • Naast een stoplicht (verkeer staat hier stil dus kan niet om het LED-scherm heen)
  • Langs een drukke N-weg
  • Op een open zichtlocatie
  • In de buurt van een rotonde
  • Op een druk kruispunt
  • Drukke toegangswegen naar het verzorgingsgebied
  • Verbindingswegen in het verzorgingsgebied
  • Spreiding van de schermen binnen het doelgebied

Dus zie je het niet zitten om je portemonnee te trekken voor een dure Out Of Home campagne maar je wil je bedrijf wel volop in de spotlight zetten, is dit de uitgekozen kans om hier mee van start te kunnen. Naamsbekendheid creëren, een product aanprijzen, een vacature vullen of een dienst verkopen? Dat wordt een eitje, er staat namelijk een LED-scherm van 8m2 bij jou voor de deur! Hierop kun je eigen content aanleveren of door ons laten maken, jij bent de baas! We laten de schermen het liefst 4 weken staan, het enige wat we vragen is dat er ruimte wordt gemaakt voor het scherm en dat we de stroom van de locatie mogen gebruiken. 

Dus voor vier weken lang kan het scherm van jou zijn. Hier komen altijd andere partijen op te draaien. Jij zult als locatie houder prominent in beeld komen op het LED-scherm. Hierna gaan wij graag in gesprek over hoe je de zendtijd het beste in kan richten. Ook denken we graag mee over de invulling van de content!

Al met al zetten we ons dus graag in om iedereen een kans te geven. Als je hier interesse in hebt kun je ons altijd een bericht sturen voor meer informatie.