Het bereik van een LED scherm geeft het aantal personen aan dat de campagne minimaal één keer heeft gezien. Dit wordt vaak in percentages uitgedrukt en kan worden gemeten voor een specifieke doelgroep. Het bereik van een LED scherm is afhankelijk van waar het scherm is geplaatst. Wel kan er gezegd worden dat een LEDimpact scherm gezien wordt door 96% van de passanten. Dit is 46% meer dan bij een standaard abri.
Het bereik van LED schermen die strategisch geplaatst zijn, zal blijven toenemen. Het aantal auto’s en inwoners binnen Nederland blijft groeien. Plaats je een display bijvoorbeeld langs een drukke weg? Dan komen er jaarlijks extra passanten bij.
Je zou kunnen zeggen dat de mensen die jouw winkel, supermarkt, restaurant of tankstation binnenlopen al klant of gast zijn,…
Digitale buitenreclame is niet meer weg te denken uit het Nederlandse straatbeeld. Eigenlijk tref je overal wel een bepaalde manier…
Anno 2022 zijn er tal van mogelijkheden om out of home zichtbaarheid te creëren als merk of bedrijf zijnde.…
“De grootste hits aller tijden!”, schalt het door menig auto in Nederland. De herkenbare hits van Radio 10 Brabant maken…
Het is niet altijd voor iedereen weggelegd om buitenreclame in te zetten, want dat is simpel weg best wel prijzig.…
In 2021 zijn we een samenwerking aangegaan met Stichting Hartekind. Stichting Hartekind maakt zich hard voor kinderen met een hartprobleem.…