Onze opvallende LED schermen vallen in de prijzen in de categorie buitenreclame en daar zijn we trots op! De resultaten van de enquête ‘Out of Home (OOH) exploitanten 2018’ van Fonk zijn weer bekend! LEDimpact is voor de derde keer op een rij eerste geworden in de categorie mobiel / tijdelijk. Dit betekent dat wij volgens de stemmers de beste tijdelijke reclame hebben van Nederland. Daar zijn wij natuurlijk heel trots op!

In de enquête konden exclusief de lezers van Fonkonline 10 dagen lang stemmen. Per categorie werden er vragen gesteld over de onderwerpen: innovatief, klantvriendelijk, effectief bereik, servicegericht en prijs-prestatie verhouding. Vooral de opvallende LED schermen vielen in de smaak bij de lezers.

Met deze LED schermen bereik je de doelgroep op de juiste plek, op het juiste moment.

Door een oppervlak van 8m2 en de optie om verschillende visuals of bewegend beeld af te spelen, komt de content echt tot leven.

Om deze geweldige prestatie onder de aandacht te brengen, werd eigenaar en directeur van Dutch Moving Media geïnterviewd. Pierluigi Jorritsma vertelt over behaalde resultaten in- en zijn visie op Out of Home reclame.

 

Wat is jullie visie op het innovatief inzetten van Out of Home in 2018?

Innovatie is de kern op het gebied van buitenreclame. Wij richten ons dan ook op het tijdelijk verhuren van de beste LED schermen van LEDimpact. In 2017 hebben wij diverse tests gedaan met ons eigen ontwerp en inmiddels hebben wij een prachtige vloot van deze krachtige schermen. Het gaat enorm snel met het verhuren van deze schermen. Daarom hebben wij besloten om vanuit Dutch Moving Media hiervoor een apart bedrijf op te zetten genaamd LEDimpact. Op deze manier kunnen steeds meer bedrijven ons vinden via internet die opzoek zijn naar tijdelijke buitenreclame.

Out Of Home trend - innovatieve led schermen van LEDimpact

Creatieve inzet van Out of Home in 2018: wat is de belangrijkste trend?

Het is makkelijk om te zeggen dat alles LED advertising gaat worden, maar wat ik de belangrijkste trend vind, is dat het landschap van buitenreclame steeds groter wordt door exploitanten. En wij zijn hier één van!

 

Webtraffic genereren via Out of Home. Wishful thinking of next big thing?

We hebben net een test gedraaid met een supermarkt formule. In een relatief klein dorp hebben we via een LEDimpact scherm een actie gecommuniceerd: ‘Win 50 euro boodschappentegoed’. Bezoekers moesten drie code woorden verzamelen die op drie dagen werden getoond. Op deze manier moeten bezoekers terugkomen naar de winkel. Het resultaat was dat 10% van het aantal gezinnen heeft mee gedaan. Nu denk je misschien ‘dat is weinig’, maar normaal gesproken ligt het percentage bij actiemarketing, waarbij deelnemers iets moeten doen en gegevens moeten achterlaten, op een landingspagina vele malen lager.

Activeer passanten door de juiste content op de juiste tijd te laten zien op een LED scherm.

 

Als je terugkijkt op het eerste kwartaal van 2018, wat was de grootste opsteker?

Dat we een gigantische investering hebben gedaan in de prachtige LED schermen van LEDimpact. Hierin heeft de markt ons het vertrouwen gegeven en dit is wel onze grootste opsteker!

 

Mooie resultaten voor jullie in het onderzoek van 2018. Hoe wordt dat gevierd?

Met een glas champagne onder de LED schermen van LEDimpact. Hierbij willen we dan ook die deelnemers van de enquête bedanken die op Dutch Moving Media hebben gestemd.

Pin It on Pinterest

Share This